Dienas Bizness

  • 25 otrdiena,
    septembris

    Rodrigo, Rauls

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8946

    USD: 1.1773

Viedokļi

Ēriks Stendzenieks

Foto: Paula Čurkste/LETA

Kāpēc Stendzenieks pārdeva reklāmas aģentūru?

!Mooz bijušais īpašnieks Ēriks Stendzenieks laikrakstam Dienas Bizness stāsta, kāpēc izlēma pārdot reklāmas aģentūru: 

«Man jau kādu laiku bija ideja nodot mantojumu un attieksmi pret darbu kādas jaunas, dedzīgas aģentūras rokās, jo kādā brīdī klientu kļuva par daudz un es jutu, ka vairs nespēju cieši visos projektos iesaistīties. Es meklēju aģentūru ar līdzīgu kultūru, attieksmi pret darbu un dedzīgu vēlmi nākotnē kļūt par labāko aģentūru tirgū Latvijā un ārvalstīs. 

Vēlējos nodot grožus to cilvēku rokās, kuri šobrīd ir ļoti lielā dedzības fāzē, un tādā pavisam noteikti ir Kristaps Siliņš, kuram šķiet, ka viņš var izmainīt pasauli, uzlabot kosmosu. Šāda dedzība man ir ļoti simpātiska, un šādi strādā Apple un Google. 

Mums ir pārāk mazs tirgus, bet, ja ar šādu dedzību strādātu Amerikā, tad tā būtu miljardus eiro vērta kompānija. Tuvākajā nākotnē es būšu soļa attālumā no McCann WorldGroup, jo man ir uzdevums šo darba kultūru virzīt tālāk un nedaudz uzraudzīt. Savukārt pats es vairāk fokusēšos uz klientiem, kas mani paši uzmeklē, uzticas un kuriem varu iedot labāko rezultātu. 

Man vairs nav motivācijas piedalīties bezgalīgos konkursos, lai tikai uzturētu aģentūras apgrozījumu. Klienti ir kļuvuši kaprīzi, un viņi vairs neizsludina konkursus uz gadu vai diviem, bet katrai kampaņai savu, līdz ar to viens klients gadā var izsludināt 12 konkursus, un visos tajos ir jāpiedalās un jātērē resursi. Es tam esmu par vecu.»


TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ: 

Reklāmas aģentūras McCann Rīga radošais direktors Valters Jonāts kļuvis par uzņēmuma līdzīpašnieku

Veidos spēcīgāko talantu izlasi; Stendzenieks ikdienas darbā vairs neiesaistīsies


Stendzenieks pārdevis reklāmas uzņēmumu Mooz!


Ceļu reklāmas nozarē sāka pirms 22 gadiem

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Šogad partiju reklāmās trūkst radošuma

Šogad partiju reklāmās trūkst radošuma

Saeimas vēlēšanas strauji tuvojas un pavisam drīz mēs visi dosimies pie vēlēšanu urnām. Līdz tam, kā ieraksts, norisinās aktīva priekšvēlēšanu kampaņa, kuras laikā politiski spēki ar dažādām reklāmām un mārketinga trikiem cenšas pievērst...

Reklāma