Dienas Bizness

  • 20 ceturtdiena,
    septembris

    Guntra, Ginters, Marianna

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8881

    USD: 1.1667

Tirdzniecība un pakalpojumi

Prisma: mēs gribētu, lai atlaižu kampaņu produktu īpatsvars būtu mazāks  22

Tirgus Baltijā ir piesātināts, tomēr lielās mazumtirdzniecības ķēdes ver vaļā jaunas iepirkšanās vietas, konkurenci saasinot vēl vairāk

Tā intervijā DB stāsta Janne Lihavainens (Janne Lihavainen), Igaunijas veikalu tīkla Prisma Peremarket AS vadītājs.

Prismai ir divas privātās preču zīmes – X-tra un Rainbow. «Privāto preču zīmju jomā esam diezgan aktīvi. Dažās kategorijās šādas preces veido līdz pat 40%, piemēram, sauso pārtikas produktu jomā, bet ir arī tādas, kur privātās preču zīmes tiek lietotas reti vai nemaz, piemēram, tādi ir mandarīni augļu kategorijā vai svaiga gaļa,» saka J. Lihavainens.

Kopumā Baltijas valstu vidū lielākā daļa atlaižu kampaņu produktu ir Lietuvā, bet vismazāk – Igaunijā.

«Mūsu stratēģija nav piedāvāt pircējiem tikai šādas preces. Mēs vēlamies katru dienu piedāvāt zemas cenas. Protams, akcijas ir svarīgas, piemēram, 2015. gadā ekonomiskajā situācija nebija spīdoša un cilvēki rūpīgi domāja, kā tērēt savu naudu, bet mēs gribētu, lai tirgus mainītos un kampaņu produktu īpatsvars būtu mazāks, nekā tas ir pašlaik,» viņš teic.

Vienlaikus dzirdēts ražotāju viedoklis, ka veikalnieki uzspiež zemo cenu politiku. J. Lihavainens norāda, ka šis jautājums nav tik vienkāršs un piegādātāji piedāvājot zemas cenas tikai kampaņām, bet tirgotājs vēlētos labas cenas ikdienā.

Visu rakstu Prisma kaļ paplašināšanās plānus lasiet 5. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Saistītie raksti

Jaunākās ziņas kategorijā

Euronics plāno atvērt jaunu veikalu Rīgā

Euronics plāno atvērt jaunu veikalu Rīgā

Elektronikas un sadzīves tehnikas mazumtirgotājs SIA «Euronics Latvia» 2017.gadā palielināja apgrozījumu par 14,4%, salīdzinot ar 2016.gadu, tam sasniedzot 26,777 miljonus eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis. Savukārt uzņēmuma peļņa pēc...

Reklāma