Dienas Bizness

  • 23 sestdiena,
    jūnijs

    Līga

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8766

    USD: 1.1648

Tehnoloģijas

Foto: REUTERS/SCANPIX/LETA

LG Electronics rada zīmolu ThinQ

LG Electronics radījis zīmolu ThinQ, lai zem viena zīmola apvienotu visas savas 2018. gada mājsaimniecības iekārtas, plaša patēriņa elektronikas preces un pakalpojumus, kas izmanto mākslīgo intelektu.

LG ThinQ produktiem un pakalpojumiem būs spēja izmantot padziļinātu mācīšanos un komunicēt vienam ar otru, pielietojot dažādas mākslīgā intelekta platformas no citiem ražotājiem, kā arī LG paša izstrādāto DeepThinQ tehnoloģiju.

LG pirmo reizi par savu darbību mākslīgā intelekta attīstīšanas lauciņā paziņoja 2017. gada CES izstādē, kad tika prezentēta DeepThinQ tehnoloģija. Tai sekoja Wi-Fi savienojumu iekļaušana visās premium iekārtās, kas šogad nonāks tirgū. Jūnijā LG Seulā atvēra mākslīgā intelekta laboratoriju, lai apvienotu visus dažādos mākslīgā intelekta pētījumus un tehnoloģijas, kas atpazīst, deducē un mācās no balss, video un sensoriem. LG mākslīgā intelekta laboratorija palīdzējusi izstrādāt pasaulē pirmo gaisa kondicionētāju, kas spēj nolasīt telpas apmērus, kā arī inteliģentos ledusskapjus, veļas mazgājamās mašīnas un robotus putekļusūcējus.

LG globālā mārketinga centra vadītājs Hans Čenhī, skaidro, ka mākslīgais intelekts ir tehnoloģiju nākamais līmenis.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Tehnoloģiju apskats: Samsung QLED QE55Q9 FNAC televizors

Tehnoloģiju apskats: Samsung QLED QE55Q9 FNAC televizors

Ambient Mode režīms ļauj izslēgtam Samsung QE55Q9 televizoram saplūst ar sienu vai pārvērsties mākslas darbā Samsung pērn prezentētā QLED televizoru sērija, kurā tiek izmantots kvantu punktu tehnoloģijā veidots šķidro kristālu panelis,...

Reklāma