Dienas Bizness

  • 18 otrdiena,
    septembris

    Liesma, Elita, Alita

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8888

    USD: 1.1671

Mazais bizness

Sekojot idejai: Jauns materiāls, jauni produkti

Drawies ergonomiskajiem un augļu un dārzeņu formu krītiņiem pievienojas alfabēts; dizainerei Ievai Pastarei ir padomā vēl citi produkti

«Tagad ir pārmaiņu process. Es optimizēju un efektivizēju ražošanu, tāpēc krītiņi Krāsainie drīzumā būs no cita materiāla – ģipša. Burtu krītiņi jau ir no ģipša. Ģipsis ir daudz vieglāks par mālu, līdz ar to krītiņi ir vieglāki un tas eksportā ir liels pluss. Vienlaikus krītiņi vairs nav tik plīstoši un trausli kā iepriekš. Māls ir trauslāks, jo ir smags – nometot zemē, ir lielāka iespējamība, ka tas saplīsīs. Līdz ar pāreju uz ģipsi ražošanas process ir vienkāršāks un efektīvāks,» saka Ieva.

Nesen Drawies piedalījās lielā rotaļlietu izstādē Spielwarenmesse Vācijā. Tā ir viena no nozīmīgākajām rotaļlietu izstādēm pasaulē, nozarē labi zināma. Izstādē Ieva piedalījās kopā ar citiem rotaļlietu ražotājiem. «Pērn ar rotaļlietu ražotājiem GIGI Bloks, Solid Wood Gifts, Claudia papīra lelles, MyCroToys un TakTil nodibinājām biedrību Wonder Toys. Ideja par asociāciju un to, ka vajadzētu apvienot spēkus, jo tā vieglāk tikt uz priekšu, bija jau kādu laiku, aptuveni divus gadus. Rudenī beidzot sanācām kopā un nolēmām, ka jādibina biedrība,» viņa teic. Vaicāta, ko biedrība var izdarīt tādu, ko katrs uzņēmums pats nespēj, Ieva norāda, ka viens no biedrības galvenajiem mērķiem ir apvienot Latvijas bērnu rotaļlietu ražotājus kopīgai attīstībai un atpazīstamībai Latvijā un ārvalstīs.

Piemēram, aizbraukt uz rotaļlietu izstādi Vācijā viņai vienai pašai būtu dārgi.

Redzot izstādē Ķīnā ražotu rotaļlietu kalnus, Ieva secinājusi, ka Latvijā ražotās rotaļlietas patiesi atšķiras no citām. «Mēs izceļamies ar to dabiskumu, roku darbu un radošu pieeju. Protams, ir valstis, kur roku darbu novērtē, bet ir arī tādas, kur tas neko nenozīmē,» novērojusi Ieva.

Visu rakstu Jauns materiāls, jauni produkti lasiet 12. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Mana pieredze: Palīdz būt redzamiem

Mana pieredze: Palīdz būt redzamiem

Divos gados skaistumkopšanas pakalpojumu portālā skaistumnica.lv ir reģistrējušies 2500 meistari un vairāk nekā 11 tūkstoši klientu. Dienā cilvēki ar portāla starpniecību veic 150 līdz 200 rezervācijas. Mēneša apmeklējams ir 32...

Reklāma