Dienas Bizness

  • 17 trešdiena,
    oktobris

    Gaits, Karīna, Gaitis

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8759

    USD: 1.1587

Mazais bizness

Sākam biznesu: Ar vēlmi mainīt vīriešu veļas tirgu

Vīriešu apakšveļas zīmola tom àdam ambīcijas ir mainīt vīriešu veļas tirgu, rādot piemēru, ka ir iespējams virzīties uz ētiskāku produkciju

Cilvēki gadiem ilgi ir valkājuši apģērbu, ko šodien mēdz saukt par neētisku. Zīmola tom àdam (SIA Tom Adam) īpašnieks Toms Ādams Vītoliņš novērojis, ka Rietumos mainās sociālā apziņa par to, kas ir labs un slikts, it īpaši jautājumos, kas skar vides piesārņojumu.

Toms Ādams uzsver, ka zīmola veļa atšķiras ar ētiskām ražošanas metodēm, kas šī brīža vīriešu veļas tirgū nav plaši izplatīta prakse. «Izmantojam ekskluzīvus un īpaši izmeklētus itāļu audumus, kurus citi zīmoli veļas nozarē neizmanto. Bokseršorti ērti pieguļ miesai, un tie «nesabrauc» uz augšu kā liela daļa šo izstrādājumu. Mēs investējam laiku veļas testēšanā, meklējot labākos risinājumus, lai tā būtu pēc iespējas ērtāka. Peldšorti vizuāli izskatās kā uzvalka bikšu šortu versija, tādēļ ir iespējams ar tiem nopeldēties un nepārģērbjoties doties uz kādu tikšanos. Uz apakšveļas nav redzami logotipi vai uzraksti, tādā veidā ļaujot cilvēkam šo veļu asociēt vairāk ar savām sajūtām, ne zīmolu,» viņš stāsta.

Toms Ādams uzskata, ka, izglītojot cilvēkus un parādot atšķirību starp ētiski ražotu veļu un to, kas tiek ražota Kambodžā, ir iespējams piesaistīt klientus. Jāsāk ar mājaslapu – vizuāli, aprakstot un izklāstot radošo procesu. Uzņēmums komunicē ar līdzīgi domājošiem iepircējiem, kuriem uzticas, un viņi to spēj nodot pircējiem. «Domāju, ka nostrādā apziņa, ka mēs paši esam atbildīgi par to, ko iegādājamies. Un, ja mēs pērkam neētiskas drēbes, tad mēs atbalstām neētisko industrijas daļu un cilvēku ekspluatāciju,» saka Toms Ādams.

Produkcija tiek ražota Latvijā, jo Toms Ādams vēlas atbalstīt vietējo industriju un attīstīt jaunas nišas. Latvijā arī esot vienkāršāk nodibināt draudzīgas attiecības ar uzņēmumiem, kas, viņa skatījumā, ir viens no veiksmīgas kompānijas stūrakmeņiem. «Ražotāji bija ļoti atsaucīgi, tika izmēģināti aptuveni desmit šūšanas uzņēmumi, līdz tika atrasts īstais. Veļa un peldšorti tehniski ir diezgan specifiskas lietas, tādēļ nepieciešamas konkrētas šujmašīnas un know-how par šo jomu, lai būtu iespējams sašūt augstākās kvalitātes produktu,» viņš saka.

Visu rakstu Ar vēlmi mainīt vīriešu veļas tirgu lasiet 16. jūlija laikrakstā Dienas Bizness

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Mana pieredze: Mode dzīvo arī trenažieru zālē

Mana pieredze: Mode dzīvo arī trenažieru zālē

Redzot, ka dizaina sporta apģērbu niša ir diezgan brīva, Latvijas bikini fitnesa čempione Gunita Poga-Janevica nolēma radīt savu zīmolu Fit and Feminine. «Visu laiku strādāju finanšu jomā, tas man ļoti patika, tā ir mana stiprā...

Reklāma