Dienas Bizness

  • 17 otrdiena,
    jūlijs

    Aleksis, Aleksejs, Alekss

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8873

    USD: 1.1707

Mazais bizness

Sākam biznesu: Apkopēja mobilajā telefonā

Kristofers Kozlovskis vēlas padarīt cilvēkus laimīgākus, palīdzot viņiem dzīvot tīrā un sakoptā vidē

Viņa virzītā Klean ir divpusēja platforma, kur var pasūtīt mājokļa un arī komerctelpu uzkopšanu. «Viss notiek caur mobilo aplikāciju – ievadi adresi, īpašuma izmēru un nepieciešamos pakalpojumus, izvēlies konkrētu uzkopēju vai ļauj aplikācijai izvēlēties labāko piedāvājumu un veic apmaksu par pirmo stundu,» stāsta Kristofers Kozlovskis, SIA Klean līdzīpašnieks. «Visus uzkopējus satiekam klātienē, veicam nesodāmības pārbaudi. Šobrīd visiem ir pieredze nozarē,» viņš teic.

Klean veido jaunu tirgus segmentu un netiecas pēc tiem cilvēkiem, kuri jau sadarbojas ar privātu apkopēju vai kuri strādā ar lieliem uzņēmumiem. «Mūsu mērķauditorija ir cilvēki, kuri nekad nav izmantojuši šādu pakalpojumu,» skaidro Kristofers. Cilvēki vēlētos izmēģināt izmantot šādus pakalpojumus, bet nav līdz galam pārliecināti, neuzticas. Tāpēc uzņēmums mēģina pārliecināt, ka tam var uzticēties un ka šis ir pietiekami pieejams pakalpojums.

Ideja par šādu platformu Kristoferam radās pirms trim gadiem, kad viņš ziemā vecāku pagalmā tīrīja sniegu un aizdomājās, ka varētu atrast kādu palīgu, bet tas nebija viegli izdarāms. Pie idejas realizācijas viņš ķērās klāt pagājušā gada martā un decembrī aplikācija sāka darbu. Šobrīd sistēmā ir aptuveni 50 uzkopēji, no kuriem lielākā daļa ir privātpersonas, bet neliela daļa ir arī mazi uzkopšanas uzņēmumi. Kristofers uzsver, ka Klean nav uzkopšanas uzņēmums un platformā atrodamie uzkopēji arī nav uzņēmuma darbinieki. Klean ir vide, kur klientam atrast apkopēju un otrādi.

Projekts ir piesaistījis 50 tūkstošus eiro investīciju no biznesa eņģeļa. Kristofers spriež, ka atrast finansējumu Latvijā var, bet tas nebūt nav viegli.

Visu rakstu Apkopēja mobilajā telefonā lasiet 8. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Sākam biznesu: Ar vēlmi mainīt vīriešu veļas tirgu

Sākam biznesu: Ar vēlmi mainīt vīriešu veļas tirgu

Vīriešu apakšveļas zīmola tom àdam ambīcijas ir mainīt vīriešu veļas tirgu, rādot piemēru, ka ir iespējams virzīties uz ētiskāku produkciju Cilvēki gadiem ilgi ir valkājuši apģērbu, ko šodien mēdz saukt par neētisku. Zīmola tom...

Reklāma