Dienas Bizness

  • 21 sestdiena,
    jūlijs

    Meldra, Meldris, Melisa

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8945

    USD: 1.1670

Tirdzniecība un pakalpojumi

DB 13. jūlija vāks

Veidos spēcīgāko talantu izlasi; Stendzenieks ikdienas darbā vairs neiesaistīsies

Latvijā reklāmas nozarei ir nepieciešams restarts, lai klienti reklāmistus neuztvertu kā naudas tērētājus vai māksliniekus, bet ieraudzītu reklāmu kā investīciju

Zīmolu stratēģis, McCANN WorldGroup vadošais partneris Kristaps Siliņš ir pārliecināts, ka, saliekot kopā vairākus šauras nišas speciālistus vienā grupā, ir iespēja nodrošināt biznesa rezultātus un izaugsmi. Šī stratēģija bija pamudinājums McCANN WorldGroup iegādāties ikonisku nozares uzņēmumu !Mooz ar vairāk nekā 20 gadu pieredzes bagāžu. K. Siliņš atklāj, ka sarunas par !Mooz iegādi ar tā īpašnieku un spožāko radošo prātu Ēriku Stendzenieku notikušas jau labu laiku un piedāvājumu izteica McCANN WorldGroup, jo !Mooz pievienotā vērtība ir talanti un tā līdz šim ir bijusi apbalvotākā reklāmas aģentūra Baltijā. 

«Tas ir visloģiskākais partneris, kuru pievienot grupai, lai kļūtu stiprāki, piesaistītu vairāk talantu, lai spētu aizvien vairāk konkurēt eksportā. Ē. Stendzenieks līdz šim ir sasniedzis visu, ko var šajā nozarē izdarīt Baltijā. Viņš, līdzīgi kā es, vēlas Rīgu uzlikt uz Eiropas kartes un parādīt, ka Latvijas reklāmas aģentūras spēj veidot pasūtījumus ne tikai Baltijas, bet arī citu Eiropas valstu klientiem,» viņš turpina.

##Pārmaiņas būs

Nozarē divu spēcīgu aģentūru apvienošanās zem viena jumta ir svarīgs notikums, un K. Siliņš ir pārliecināts, ka tas ietekmēs konkurenci. Jau vēsturiski pasaulē redzams, ka aģentūras, kas spēj atrisināt vissarežģītākās klienta problēmas un piedāvā vislabākos biznesa rezultātus, ir tādas, kurās dažādi šaura profila speciālisti strādā zem viena jumta. «Tie romantiskie laiki pasaulē, kad tika uzskatīts, ka reklāmas jomā strādājošie ir ģēniji jeb mākslinieki un viens radošais prāts spēj atrisināt visas biznesa problēmas, ir pagājuši jau sen. To pierāda arī WPP grupa un citi starptautiski uzņēmumi, kas jau labu laiku aktīvi pērk un apvieno mazākas spēcīgas aģentūras. Arī Latvijā spēks ir lielās grupās un komandās, un šis nav nejaušs notikums, jo McCANN WorldGroup ir bijuši celmlauži šajā jomā, kad 2005. gadā Ainārs Ščipčinskis izpirka McCANN Rīga aģentūru no Ņujorkas IPG grupas, un kopš tā laika McCANN grupa Rīgā ir attīstījusies, un mēs redzam kā savu uzdevumu reklāmas tirgu reformēt, lai veiksmīgāk spētu arī savus pakalpojumus eksportēt,» paskaidro K. Siliņš. 

Taujāts, vai visiem !Mooz darbiniekiem tiks saglabātas darba vietas, K. Siliņš atbild noraidoši, uzsverot, ka tiks izveidota spēcīgāko talantu izlase un reklāmas aģentūras vadības groži tiks uzticēti !Mooz līdzīpašniecei, kurai uzņēmumā piederēja 5%, Vitai Gaismai. «Savukārt Ēriks Stendzenieks iecerējis veltīt vairāk laika sev, atpūtai un personīgajiem projektiem, kas viņu interesē. Ikdienas aģentūras darbā Ēriks vairs neiesaistīsies, taču būs līdzās, lai palīdzētu turpināt !Mooz kultūru un tradīcijas,» atklāj K. Siliņš. 

Visu rakstu Radošie talanti saplūst zem viena jumta lasiet 13. jūlija laikrakstā Dienas Bizness


LASI ARĪ: 

Ceļu reklāmas nozarē sāka pirms 22 gadiem

Komentāri

Reklāma