Dienas Bizness

  • 11 pirmdiena,
    decembris

    Voldemārs, Valdemārs, Valdis

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8753

    USD: 1.1742

Ražošana

Ražotāja foto

Rīgas Dzirnavnieks tirgū laiž makaronus  8

Graudu pārstrādātājs AS Rīgas Dzirnavnieks tirgū laidis makaronus, kas ražoti no auzu miltiem.

Šī ir jauna Herkuless zīmola produkta kategorija, un tie ir pirmie uzņēmuma pastas produkti.

Herkuless zīmolu papildinās divi pastas veidi – penne rigate un cavatappi.

Anita Berķe, AS Rīgas Dzirnavnieks pārstāve, skaidro, ka jaunā kategorija ir būtisks lēmums Herkuless zimola attīstībā: «Ņemot vērā, ka kopumā auzas tiek vairāk novērtētas visā pasaulē un pieaug tās sabiedrības daļa, kurai veselīgs uzturs ir svarīgs, uzskatām šo par perspektīvu produktu nišu ar augstu potenciālu.»

AS Rīgas Dzirnavnieks ražo un pārdod graudu pārstrādes produktus ar zīmoliem Hercogs, Herkuless un Īsta Saimniece.

Graudu pārstrādes uzņēmums AS Dobeles dzirnavnieks makaronu ražotni atklāja 2012. gada maijā.

Saistītie raksti

Komentāri

  • VVZ

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.28 14:10

    +7 -0

    Tas ir īpaši aktuāli pirms vēlēšanām- būs ko tautai uz ausīm karināt!

  • idiota

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.28 14:16

    +0 -0

    Makaronus neredzu ir tikai penne rigate un cavatappi!!

  • 3500

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.28 14:25

    +2 -0

    Latvijā tak neaug cietās kviešu šķirnes no kā ražo makaronus !

  • jautājums

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.28 15:14

    +0 -0

    Kurā Rīgas dzirnavnieka ražotnē tieši tiek ražotni makaroni? Pārslu vai miltu? Nav dzirdēts, ka būtu uzcēluši makaronu ražotni...

  • Vienkārši

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.28 16:34

    +4 -0

    Ražoti Amber food Lietuvā,fasēti zem Herkulesa zīmes.

  • ggghh

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.29 06:48

    +0 -0

    Diez ko uzticami neizskatās.

  • ggghh

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.29 06:48

    +0 -0

    Diez ko uzticami neizskatās.

  • Buda

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.29 08:21

    +0 -0

    Latvijas ražotāji pēdējā desmitgadē ražo arvien sliktākus produktus. Mēğina špikot, ekonomēt resursus...un beigās nav ēdams

Reklāma