Dienas Bizness

  • 18 ceturtdiena,
    oktobris

    Rolands, Rolanda, Ronalds, Erlends, Lūkass

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8795

    USD: 1.1530

Ekonomika

Mārketinga aģentūras «Grizzly Riga» mākslinieciskais direktors Ingmārs Zars

Foto: Evija Trifanova/LETA

Izmēram ir nozīme

Straujais dzīves ritms, labklājības pieaugums un ēšanas paradumu maiņa ir galvenie faktori, kas dzen uz priekšu pieprasījumu pēc mazo porciju iepakojuma pārtikas nozarē.

«Nelieli formāti ir ērtāki, ja vēlamies našķi starp ēdienreizēm;tā ir apzināta izvēle, lai apēstu mazāk, vai, piemēram, izvēloties maizi, gribam iegādāties tik, cik apēdam vienā reizē, neko ārā nemetot.To redzam arī tirgus datos – pēdējos gados straujāk augošais segments ir porciju maizes,» stāsta Fazer BakeryBaltic komunikācijas direktore Baiba Gulbe. Arī citi DB uzrunātie ražotāji apstiprina faktu, ka mazie iepakojumi tiek veidoti biežāk.

Mārketinga aģentūras Grizzly Riga mākslinieciskais direktors Ingmārs Zars mazo iepakojumu popularitāti skaidro ar faktu, ka mūsdienās cilvēkiem patīk pamēģināt jaunas garšas, produktus. Un ražotāji piedāvā ļoti lielu dažādu garšu izvēli viena produkta ietvaros. Tāpēc piedāvājot šādus iepakojumus, pircējam ir dota iespēja vienas lielas čipsu pakas vietā nopirkt vairākas dažādu garšu mazās paciņas. Turklāt šie iepakojumi ir praktiskāki par lielajiem. Piemēram, nav jādomā, kur likt pusizēsto čipsu paku vai, nopērkot pienu, nav jāraizējas, vai paspēs to izlietot, pirms tas saskābst.

«Mazais formāts ir uz palikšanu. Dizaina tendences mainīsies, bet cilvēku interese nobaudīt kaut ko jaunu, izvēloties maza izmēra iepakojumus, tik drīz nepāries,» prognozē mārketinga aģentūras Grizzly Riga mākslinieciskais direktors Ingmārs Zars.

Visu rakstu Izmēram ir nozīme lasiet 16.maija laikrakstā Dienas Bizness!

Komentāri

Reklāma