Dienas Bizness

  • 11 pirmdiena,
    decembris

    Voldemārs, Valdemārs, Valdis

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8753

    USD: 1.1742

Dzīvesstils

Hyundai i 30 ir kļuvis glītāks  8

Korejiešu kompaktklases modelis Hyundai i 30 ir kļuvis glītāks gan no iekšpuses, gan no ārpuses; tam ir daudz elektronisko palīgu, taču pats galvenais – tas ir būtiski uzlabojis šasijas un stūres pievada darbu

Pēc slavenā Pītera Šreiera (Peter Schreyer) nonākšanas Hyundai kompānijā ar interjera un eksterjera dizainu korejiešu markai pēdējos gados viss ir kārtībā. Katrs nākamais Hyundai produkts ir jauns veiksmes stāsts.

Bagātajās Rietumeiropas valstīs Hyundai i 30 tiks uzņemts ar ovācijām, jo tur atšķirībā no Latvijas modernie pasīvās un aktīvās drošības asistenti spēj samazināt apdrošināšanas prēmijas apjomu. Pie mums vairumā gadījumu automašīnas cena ir vienīgais kungs un ķēniņš, kas nosaka produkta popularitāti. Skaidrs, ka jaunā i 30 cena ir augstāka nekā vecajam modelim un tā vēl vairāk palielināsies, ja pircējs centīsies automobili nopakot ar visu to, ko piedāvā i 30 papildaprīkojuma saraksts. Skaitlis 14990 eiro, kas ir jaunā Hyundai i 30 bāzes modeļa cena, ir gaužām greizs un neinformatīvs. Objektīvi – perspektīvākais 140 ZS jaudīgais 1,4 litru benzīnmotors, ko var sapārot ar sešpakāpju manuālo vai septiņpakāpju robotizēto mehāniku maksās, sākot no 19990 eiro, bet dārgākajos izpildījumos tā cena jau klauvēs pie 30 tūkst. eiro robežas. Līdz ar to, paturot prātā cenas faktoru, lai cik suģestējošs un vilinošs neizklausītos jaunais i 30, Latvijas apstākļos mazākā brāļā i 20 piedāvājums šķiet saistošāks. Tas nav tikai cenas jautājums, kas i 20 gadījumā ir pircēju makiem draudzīgāks. Pēc salona izmēriem i 20 neko daudz nezaudēs i 30, turklāt konstruktīvi i 20 ir modernāks produkts.

Visu rakstu Laiks ķerties pie svarīgajiem «sīkumiem» lasiet 28. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

  • :D

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.28 09:45

    +5 -0

    Iespājams salons, bet ne āriene. Iepriekšējā paaudze bij daudz nostrādātāka, tagad ir kaut kāds dizaina eksperiments franču Peugeot stilā. Diemžēl Hyundai sen vairs nav auto ko ar prātu varētu atļauties, kļuvis pārāk dārgs. Korejieši mācās no vāciešiem.

    • es

      pirms 8 mēnešiem, 2017.04.28 11:20

      +7 -3

      Apšaubāms dizains ir tikai priekšai. pārējais diezgan glīts.
      Korejieši mācās no japāņiem ne vāciešiem. T.i. gatavo ļoti kvalitatīvus auto par atbilstošu cenu. Vācieši taisa nekvalitatīvus auto par milzīgu cenu.

  • zaķis

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.28 15:33

    +2 -2

    diezgan parasts auto, nekādas odziņas dizainā. var jau braukt, bet ne par 19 tūkstošiem

    • es

      pirms 8 mēnešiem, 2017.04.29 13:40

      +0 -0

      19k ir labas komplektācijas augstākais modelis i30. Šim cena tā arī netika nosaukta

  • lolypop

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.28 16:01

    +4 -0

    Hyndajs jau ir saspiedis galvu... tā cena jau kļuvusi augstāka par Volkswagen... nedomāju, ka tas auto ir tik labs..

    • es

      pirms 8 mēnešiem, 2017.04.29 13:38

      +1 -1

      Otrādi - VW ir TIK slikts

  • Opaps

    pirms 8 mēnešiem, 2017.04.29 15:24

    +1 -0

    biju apskatīt, nu tas ekrāns konsoles vidū izskatās tik nedabīgs ar to izvirzījumu, tād sajūta, ka bija aizmirsuši ieprojektēt un lai glābtu situāciju piemuķījuši vēlāk :))

  • Dddd

    pirms 7 mēnešiem, 2017.04.30 18:20

    +0 -0

    Es vienigais nesaprotu iebuvejamo navigaciju jegu? Un lar to vel poemaksat. Es pats labak pielieku planseti kur man vajag.

Reklāma